2013. augusztus 9., péntek

Doctor Who - fülbevalók


A 10. és 11. Doktor jól ismert szállóigéi díszítik a 2,3cm átmérőjű, levegőn száradó gyurmából készült, festett medálkákat. Vörösrézzel szereltem, és tardiskék gyönggyel díszítettem őket. Akasztóval együtt 5cm hosszúak.
700 Ft




A 11. Doktor szeretett csokornyakkendője és feze díszíti a 2cm átmérőjű, levegőn száradó gyurmából készült, festett, lakkozott medálkákat. A fülbevalók akasztóval együtt 4cm hosszúak, vörösrézzel szereltem őket.
700Ft



Time is more like a big ball of wibbly wobbly... timey wimey... stuff.
A 2,7cm átmérőjú, levegőn száradó gyurmából készült medálokat dekupázsoltam, a fülbevalókat  fémdísszel és csiszolt üveggyönggyel és  díszítettem. Akasztóval együtt 605cm hosszúak, alumíniummal szereltem őket.
700Ft


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése